FAQs

Întrebări frecvente

Confirmarile se trimit pe e-mail. Dupa finalizarea comenzii, va rugam sa verificati cosul de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda Dvs. Nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa. Atunci cand o comanda este procesata corect, la adresa de e-mail pe care ati folosit-o, veti primi o copie a comenzii iar cosul Dvs. de cumparaturi nu va contine produse.
Toate produsele comercializate pe www.talinda.ro sunt 100% originale, achizitionate de la producatori autorizati din strainatate.
• Ramburs. Plata se face in lei, integral, catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.Online cu card bancar prin MOBILE PAY (Visa/Maestro/Mastercard). Plata integrala.
Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru, aveti doua posibilitati: 1. Puteti selecta produsul dorit din pagina de produse apasand butonul  butonul "Adauga in cos". 2. Puteti folosi caseta "Caută în tot magazinul", introducand in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: inel din argint).Puteti finaliza comanda fie sa va autentificati, fie ca vizitator.In cazul in care doriti sa va creati un cont pe magazinul online www.talinda.ro, folositi caseta "Client nou". Ulterior se va deschide pagina de comanda online, in care veti introduce diverse optiuni de livrare si plata.
Consultati ghidul de marimi din pagina de produs pentru a fi siguri ca alegeti marimea potrivita
Pentru a usura navigarea prin magazin si scurtarea timpului de expediere a unei comenzi, va recomandam sa folositi cateva din facilitatile magazinului:*produsele preferate - dupa ce ati creat un cont in magazin, puteti oricand sa le adaugati in wishlist  pe care le puteti adauga in cos ori de cate ori doriti. Acesta poate fi imbunatatit cu produse noi sau poate fi modificata dupa cum doriti. Cum se adauga produse IN WISHLIST? Navigati prin magazin si adaugati produse in Wishlist, apasand butonul "wishlist". Wishlist ramane disponibila nemodificata si pentru comenzile viitoare.*cautare - folositi caseta de cautare produse, aflata in partea dreapta sus a magazinului pentru a gasi cu usurinta produse in magazin. Cautati dupa marca, numele produsului sau descrierea sumara.*adaugarea produselor in cos la modul direct – pentru a putea comanda un produs la modul direct, trebuie sa mutati cursorul in dreptul produsului si sa apasati click pe cosul de cumparaturi.
Orice produs poate fi returnat GRATUIT in decurs de 30 zile calendaristice, fara a motiva decizia de retur. Va rugam sa trimiteti cererea de retur la adresa contact@talinda.ro sau in cazul in care aveti nevoie de asistenta, nu ezitati sa ne contactati telefonic.
Da, puteti adauga sau sterge unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastra. Trebuie sa trimitei un e-mail pe adresa contact@talinda.ro cu numarul comenzii sau numele pe care s-a plasat comanda si ce anume doriti sa modificati.Puteti face acelasi lucru si telefonic la numarul 0770.280.365 sau pe whats app la 0770.280.365
Da, se pot transmite comenzi la telefon la numarul de telefon 0770.280.365 pe whats app la nr 0770.280.365 sau pe e-mail la adresa contact@talinda.ro
Produsele se livreaza (In toata tara) prin intermediul fimelor de curierat Bookurier, care livreaza produsele comandate de luni pana sambata.Consultati aici lista localitatilor aflate in aria de acoperire a Bookurier.Comanda cu produse va ajunge la dumneavoastra in 1-3  zile lucratoare din momentul in care predam coletul curierului.Livrarea este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 200 lei.Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 19 lei.
WhatsApp chat