Returnarea produselor si Garantie

Returnarea produselor si Garantie

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna in 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi sis a ne trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.

Costul de transport aferent returnarii produselor, se achita de catre cumparator

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate.

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau pieseProdusele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original, ambalajul și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Dupa inregistrarea cererii de retur, telefonic (cererea de retur poate fi trimisa pe office@talinda.ro sau pe numar de whats app) vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

WhatsApp chat